Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Правила обміну та повернення товару: Ми гарантуємо, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості та повернути його нам, якщо: - товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд; - товар знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також відповідні документи на придбання товару; - товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну, згідно із Законом України "Про захист прав споживача" Будь ласка, пам'ятайте - обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. А так само має бути збережено: повний комплект товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Гарантією ремонту товару є гарантійний талон із датою продажу, моделлю, її серійним номером. Зверніть, будь ласка, Вашу увагу, що поверненню чи обміну не підлягають товари: медичного призначення, санітарної гігієни та особистого користування (Постанова "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживача" від 19 березня 1994 р. N 172") Для повернення коштів потрібно: 1. Заповнити заяву 2. Надати скан копії документів, що підтверджують особу 3. Надати квитанцію або скрін платежу про оплату Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.