Кошик
309 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (99) 701-24-34
Великий вибір товарів медичного призначення!
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Доставка кур'єромАдресна доставка надається кур'єром поштових операторів Нової пошти або Укрпошти. Оплата данної послуги, відповідно тарифів цих поштових операторів.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Оплата за реквізитами
  • Післяплата
  • Готівкою

Гарантія:

Умови надання гарантії

Гарантійний ремонт провадиться при пред'явленні кінцевим покупцем повністю заповненого гарантійного талона, відповідного товарного чека та необхідно зберегти етикетку із серійним номером.
У разі виявлення заводських дефектів у деталях або у складанні, якщо при використанні моделі з'явилися якісь помітні відхилення в роботі або сторонні звуки, необхідно припинити роботу та звернутися до сервісного центру за консультацією, щоб запобігти майбутній поломці.

Гарантійному ремонту чи заміні підлягають лише частини чи деталі, у яких виявлено шлюб.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на матеріали та деталі, які вважаються витратними у процесі експлуатації.

Повернення:

Якщо товар був у кінцевого покупця, але не був у використанні - термін повернення 14 днів, відповідно до Закону про захист прав споживачів.
Доставку оплачує у разі споживач.
Якщо причина повернення - шлюб, доставку оплачує постачальник (на рахунок, який вкаже покупець у заяві на повернення), у всіх інших випадках - покупець.
За всіма товарами проводиться повернення після фактичного огляду нашим сервісним інженером за наявності непошкодженої упаковки в товарному вигляді та відсутності ознак механічної дії та слідів експлуатації товару.

Порядок обробки повернень:

1. При отриманні товарів сервісний інженер звіряє список позицій з бланком та надсилає повідомлення зі списком фактично отриманих позицій на контактний ел. адресу.
2. Сервісний інженер проводить діагностику на відповідність вимогам до товарів і складає висновок.
Вимоги: повна комплектація, упаковка та товар у товарному вигляді, на упаковці товару немає написів або наклейок, що важко видаляються, немає слідів експлуатації, збережені етикетки та пломби (якщо є).
3. Економіст включає прийняті позиції у товарному вигляді у звірку та відправляє зворотну накладну на контактний ел. адресу.
4. Прийняті і які підлягають поверненню позиції (не товарний вигляд, відсутні у звірці) проводяться на тимчасовий склад зберігання узгодження подальших дій через менеджера відділу продажів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner