Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Адресна доставка надається кур'єром поштових операторів Нової пошти або Укрпошти. Оплата данної послуги, відповідно тарифів цих поштових операторів.
Способи оплати
Гарантія:
Умови надання гарантії
Гарантійний ремонт провадиться при пред'явленні кінцевим покупцем повністю заповненого гарантійного талона, відповідного товарного чека та необхідно зберегти етикетку із серійним номером.
У разі виявлення заводських дефектів у деталях або у складанні, якщо при використанні моделі з'явилися якісь помітні відхилення в роботі або сторонні звуки, необхідно припинити роботу та звернутися до сервісного центру за консультацією, щоб запобігти майбутній поломці.
Гарантійному ремонту чи заміні підлягають лише частини чи деталі, у яких виявлено шлюб.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на матеріали та деталі, які вважаються витратними у процесі експлуатації.
Повернення:
Якщо товар був у кінцевого покупця, але не був у використанні - термін повернення 14 днів, відповідно до Закону про захист прав споживачів.
Доставку оплачує у разі споживач.
Якщо причина повернення - шлюб, доставку оплачує постачальник (на рахунок, який вкаже покупець у заяві на повернення), у всіх інших випадках - покупець.
За всіма товарами проводиться повернення після фактичного огляду нашим сервісним інженером за наявності непошкодженої упаковки в товарному вигляді та відсутності ознак механічної дії та слідів експлуатації товару.
Порядок обробки повернень:
1. При отриманні товарів сервісний інженер звіряє список позицій з бланком та надсилає повідомлення зі списком фактично отриманих позицій на контактний ел. адресу.
2. Сервісний інженер проводить діагностику на відповідність вимогам до товарів і складає висновок.
Вимоги: повна комплектація, упаковка та товар у товарному вигляді, на упаковці товару немає написів або наклейок, що важко видаляються, немає слідів експлуатації, збережені етикетки та пломби (якщо є).
3. Економіст включає прийняті позиції у товарному вигляді у звірку та відправляє зворотну накладну на контактний ел. адресу.
4. Прийняті і які підлягають поверненню позиції (не товарний вигляд, відсутні у звірці) проводяться на тимчасовий склад зберігання узгодження подальших дій через менеджера відділу продажів.
Гарантійний ремонт провадиться при пред'явленні кінцевим покупцем повністю заповненого гарантійного талона, відповідного товарного чека та необхідно зберегти етикетку із серійним номером.
У разі виявлення заводських дефектів у деталях або у складанні, якщо при використанні моделі з'явилися якісь помітні відхилення в роботі або сторонні звуки, необхідно припинити роботу та звернутися до сервісного центру за консультацією, щоб запобігти майбутній поломці.
Гарантійному ремонту чи заміні підлягають лише частини чи деталі, у яких виявлено шлюб.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на матеріали та деталі, які вважаються витратними у процесі експлуатації.
Повернення:
Якщо товар був у кінцевого покупця, але не був у використанні - термін повернення 14 днів, відповідно до Закону про захист прав споживачів.
Доставку оплачує у разі споживач.
Якщо причина повернення - шлюб, доставку оплачує постачальник (на рахунок, який вкаже покупець у заяві на повернення), у всіх інших випадках - покупець.
За всіма товарами проводиться повернення після фактичного огляду нашим сервісним інженером за наявності непошкодженої упаковки в товарному вигляді та відсутності ознак механічної дії та слідів експлуатації товару.
Порядок обробки повернень:
1. При отриманні товарів сервісний інженер звіряє список позицій з бланком та надсилає повідомлення зі списком фактично отриманих позицій на контактний ел. адресу.
2. Сервісний інженер проводить діагностику на відповідність вимогам до товарів і складає висновок.
Вимоги: повна комплектація, упаковка та товар у товарному вигляді, на упаковці товару немає написів або наклейок, що важко видаляються, немає слідів експлуатації, збережені етикетки та пломби (якщо є).
3. Економіст включає прийняті позиції у товарному вигляді у звірку та відправляє зворотну накладну на контактний ел. адресу.
4. Прийняті і які підлягають поверненню позиції (не товарний вигляд, відсутні у звірці) проводяться на тимчасовий склад зберігання узгодження подальших дій через менеджера відділу продажів.